Гарантійний термін служби більшості товарів DALI – 36 місяців від дня покупки. Гарантійний талон видається продавцем під час покупки. Рекомендуємо зберігати його до закінчення гарантійного терміну. У разі несправності обладнання до закінчення гарантійного строку внаслідок обставин, за які відповідає виробник, роботу з усунення нестачі та заміни несправних частин безкоштовно здійснює авторизований сервісний центр.
Гарантія не поширюється:
- на вироби, несправності яких з'явилися внаслідок перевантажень, неправильної установки, а також порушення правил експлуатації виробу;
- на зовнішні та внутрішні забруднення, потертості, тріщини, вм'ятини, подряпини та інші зовнішні механічні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
- на вироби, які зазнали конструктивних змін внаслідок втручання не уповноважених на це осіб;
- на вироби, з яких видалено маркувальну таблицю, не розбірливий або змінений серійний номер виробу;
- на такі види робіт, як регулювання, очищення або інше технічне обслуговування виробу, передбачене інструкцією з експлуатації.